Qatna (Tell al-Mishrife تل المشرفة )

http://locus-studio.com/?privet=agencias-matrimoniales-en-alicante&28e=e3 This Bronze Age city was originally dug in the 1920s, during the French Mandate period. More recent excavations by several Syrian and European teams have revealed a city with the attributes of a rich kingdom, as revealed by the remains of extensive Middle / Late Bronze Age palace complexes including an intact royal grave. Qatna became a victim of the intense rivalry between Hittites and Egyptians for control of middle Syria and was destroyed in 1340 BC.

follow

rencontre millionnaire تم التنقيب في هذا التل الذي يضم مدينة قديمة من عصر البرونز لأول مرة في عشرينيات القرن الماضي أثناء الانتداب الفرنسي في سورية، ومؤخراً أجريت أعمال تنقيب إضافية من قبل فريق سوري أوربي مشترك كشف عن مملكة غنية في هذا الموقع من عصر البرونز المتأخر والوسيط، وذلك من خلال البقايا المكتشفة التي تعود للقصر الملكي الذي ألحقت به مقبرة ملكية.

site de rencontre montlucon 03

http://flywind.com.br/bakester/572 أصبحت مملكة قطنة ضحية للتنافس الشديد بين الحثيين والمصريين للسيطرة على وسط سورية، ودمرت أخيراً عام 1340 قبل الميلاد.

optionfair test