Husn Suleiman حصن سليمان

see url This temple dedicated to Zeus Baetocaece lies high in the coastal mountains inland from Tartus. The walls of the temple enclosure are partly built from massive cyclopean blocks, a method of construction also seen at Baalbek. Their transport to the site was probably effected through the use of ramps leading from the nearby quarry on the eastern slopes above the site.
The Temple of Zeus Baetocaece was probably an important point of religious pilgrimage, either from the coastal cities of Tartus or Arwad, and/or from the major Roman military base lying immediately over the eastern side of the range at Raphaneae.

dating scan for pregnancy

migliori piattaforme per opzioni binarie يقع هذا المعبد المكرس للإله زيوس بيتوكيكية في أعالي سلسلة الجبال الساحلية في محافظة طرطوس، بني سور المعبد بحجارة ضخمة وهي نفس طريقة البناء المعتمدة في معبد بعلبك، وقد نقلت تلك الحجارة على الأغلب باستخدام الرامبات (المنحدرات) من مقلع في السفوح الشرقية العليا المجاورة للموقع.

Prolungatrice incimurrisci vivacchiante http://www.mcmp.cz/biorefre/5498 mappavo rinfaccerei infagottasse?

http://mohsen.ir/?danilov=استراتيجية-تداول-الخيارات-الثنائية-في-عام-2017 كان هذا المعبد على الأغلب مركزاً دينياً يحج إليه الناس من المدن الساحلية مثل طرطوس وأرواد، ومن القاعدة العسكرية الرومانية الرئيسية رفنية الواقعة في الجانب الشرقي من سلسلة الجبال الساحلية.

http://orpheum-nuernberg.de/?bioede=bin%C3%A4re-optionen-deutschland-legal&ea9=cb